Re: Upgrade srednio starego komputera

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 07:57:43 MET

> I tu moje pytanie - co najlepiej zrobic, aby dociagnac ta gre. Szukam
> rozwiazan nisko kapitalochlonnych, np:
> Zainstalowac Win98 i DX8? Pomoze to cos?

spróbuj najpierw z tym !!!! anuż coś z tego wyjdzie ...........
a win98 SE to na tym sprzęcie powiniem pomykaćcałkiem całkiem nie ma się co
bać !

> Zmienic procek na K6-2 500 (to chyba najszybszy z tej serii)? Ma to wogole
> sens - czy roznica bedzie zauwazalna i czy w w/w przypadku predkosc procka
> odgrywa wogole role?

w tym przypadku chyba najistotniejszą !!! i to by było dobre rozwiązanie

> Nie robic nic, bo to i tak nie pomoze bez gruntownej modernizacji?

e....... zaraz tam jak będziesz miał procek 500 to będzie dobrze

> Karty zmieniac nie bede, plyty z procem tez nie.

no zrozumiałe , bez przesady !!!!!