Re: Monitor z BNC

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 05:33:34 MET

Użytkownik Wojtek Kościecha <wko_at_gd.mofnet.gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001b01c064e6$dd8265a0$8e010ac8_at_pentium3_17...

> Zadalem juz to pytanie wczesniej, ale nie doczekalem sie niestety zadnej
> odpowiedzi.
> Mam dosc stary monitor ze zaczami BNC wygladajace w ten sposob :
> ---------------------IN-------------------------------------------
> R B G Sync
> BNC BNC BNC nie ma
> R B G
> BNC BNC BNC
>
> Wiem ze jest pzrejsciowka na 5 BNC. Czy da sie podlaczyc i jak ?
> Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Jak to niema BNC do synch? Musi byc co najmniej jeden BNC do synch
(niektore mialy synch w kolorze zielonym), ale drugi przewod synch musi byc
jakos pociagniety.