Zwisy...

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:28:17 MET

Mam problem z Duronem.... Dlaczego sie sk..yn wiesza??? Ja mam
650+GigaByte'a + 128 Mb + WinFast MX ... Caly software najnowszy ( lacznie z
Biosami ) i czesto sie wiesza - tzn. niebieski ekran i jakies tam wyjatki
krytyczne lub bledy w czymstam. Czesto tez w czasie grania po prostu
wszystko staje, tzn. cos w rodzaju stopklatki - brak jakiejkolwiek reakcji
kompa. Tylko reset ratuje. Zlozylem kumplowi 700+Procomp+64Mb+RivaM64 i to
samo. Coolerki na uP powymienialem bo sie troche grzal teraz 45 nie
przekracza.

Czytajac posty czesto pokazuja sie na temat zwisow Durona - czy sa ludzie
ktorym takie konfiguracja "chodza' ? Bardzo prosze napiszcie co dokladnie
macie? Nie wiem nawet co podejrzewac bo skladajac dwa komputery tylko
zasilacze sa w nich jednakowe - sprobuje jeszcze to.

Jezeli ktos znalazl rozwiazanie ( lub znajdzie ) to bardzo prosze o
informacje bo juz mnie szlag trafia.

Podrawiam, Grzesiek !