Jak zciągnąć wszystkie wiadomoci z grupy na raz?

Autor: Krzysztof Fedak (kfedak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 20:00:47 MET

Pytanie jak w nagłówku. Chodzi mi o to aby połączyć się z netem zciągnąć
wszystkie widomoci razem z odpowiedziami (wszystkimi) z jakiejs grupy
np. pl.comp.dtp, a następnie po odłączeniu się od sieci :-((( na
spokojnie sobie poczytać i poszukać rzeczy jakie mnie interesują.

Sory ze pytam na tej grupie (nie wiem czy własciwej) ale jestem
początkujący jak chodzi o grupy.
Jezeli jest jakies FAQ na ten temat, prosze o info.
Używam: Netscape 4,6 i outlook expres, jeżeli to możliwe prosze o
dokładne opisanie np. file/properties/download itp...

Bardzo dziękuję za info
Chris czas przestać lamerzyć :-)))