Re: Ołtluk

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 18:11:51 MET

Hotman <hotman_at_antyspam.fr> w artykule news:918a28$ot8$1_at_news.tpi.pl
pisze...

> W katalogu gdzie Outlook przechowuje poczte, standardowo jest to
> katalog 'Dane Aplikacji' (Identities), ale możesz ustawic swoj katalog w
> opcjach. Zeby sprawdzic gdzie aktualnie oe trzyma poczte, odczytaj
> wlasciwosci danego folderu gdzie trzymasz listy.

Spróbuję jaśniej:
Chcę zmienić OE 5.0 na 5.5. Co mam przegrać (poza plikami z listami od
różnych osób i danymi na temat kont), żeby w nowym OE pliki z listami były
widoczne jako poszczególne katalogi (tak jak mam teraz w 5.0)? Tzn.
Inbox\Zdzisiu, Inbox\Pysiu, Inbox\InneListy\Fisiu, Inbox\InneListy\Misiu
itd...

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible)
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl