Re: HP2000C

Autor: Eric Raven (1raven_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 13:59:52 MET

Użytkownik "mw" <mwisniew_at_tytan.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tą drukarką? U mnie już drugi raz
> zdarzyło się, że program diagnostyczny krzyczy, że głowia nie styka (czy
> coś w tym stylu) i nic się nie da zrobić. Wcześniej była w serwisie,
> podobno podczyścili styki i drukarka zaczęła działać.
> Walczyłem z nią dzisiaj 3h bez rezultatu (a gwarancja się już
> skończyła).
> Pomóżcie please!
> MW

Posiadam takową drukarkę i na szczęście nie mam z nią problemów. Moje
doświadczenia każą twierdzić iż serwis HP w Polsce to tragedia. Robią
człowieka w konia na każdym kroku i w ciąż tylko twierdzą, że mają takie
przepisy. Jeżeli chodzi o twój problem, to przypominam, że styki są także na
głowicy (tą reklamować należy u dostawcy tejże, nie w HP), by mieć pewność
że to nie głowica powinieneś sprawdzić czy na innej działa poprawnie. A
właśnie - przypominam tak na wszelki wypadek, że w tej drukarce głowica
wymieniana jest oddzielnie i wkład z atramentem oddzielnie (są to dwie różne
części).