Re: Golden Orb

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 13:17:51 MET

Szymon Okraska wrote:
[...]
> Czy ktos z Was ma golden orba an athlonie slot A jesli tak to jaka
> temperature procek osiaga ???

Kupiłem to cudo głównie dla jego 26dB - naprawdę jest bardzo cichy.
Przy zamkniętej obudowie przy pełnym obciążeniu procka temperatura
dochodzi mi do 48 stopni (o 5-7 stopni więcej niż mobo - obudowę mam
zagraconą i robi się w niej ciepło od grafiki, dysków, DVD i
nagrywarki). Przy otwartej obudowie nie przekracza 41 - zazwyczaj 38-39
przy pełnym obciążeniu procka (Seti, pakowanie Divx czy 3dmark). Alarm
mam ustawiony na 55 i nigdy mi się nie włączył.

Procek K750_at_7,5x105 przy standardowym napięciu.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm