Re: Jak podkręcić Durona 700?

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 12:22:29 MET

Barteczek wrote:

> Mam Durona 700 razem z płytka Abit KT7 i na tym radiator Tytan.
> Co mam pozmieniaćw SOft MEnu by podkręcić ten procesor do powiedzmy 900Mhz,
> zrobiłem tak ze zmieniłem tylko nastawienie domyslne na 900 Mhz ale procesor
> dalej był widziany jako 700. Jak mam tam pozmieniac by to jak najlepiej
> pokrecic?
> Prosze o pomoc bo pierwszy raz takie cos robie

Nieee, no tak z poziomu biosu to ladnie nie podkrecisz. Z poziomu biosu
mozesz ustawic np. 110 MHz i bedziesz mial 770 MHz (oczywiscie
powinienes podniesc lekko napiecie).

Podkrecanie do 900 to juz kwestia otwierania kompa i robienia pewnej
operacji na procesorze. Skoro nigdy nie podkrecales, lepiej sprobuj ta
pierwsza metoda.
Powodzenia!