Re: upgrade BIOSA

Autor: marek (bondz_at_inetia.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 12:10:20 MET

zalezy jaka plyta np asus ecs i inne oferuja upgreid biosu z poziomu windy
natomiast abgreid z pod dos tez jest spoko pod warunkie ze za czesto nie
wylaczaja pradu
co do samego abgreidu to wykonujesz dyskietke startowa usuwasz autoexeca i
config.sys kopiuujesz plik biosu *****.bin oraz awarda lub amibiosa .potem
butujesz kompa z dyskietki i odpalasz awarda lud ami
albo same znajda plik***.bin lub trzeba go wpisac
a potem tylko pytanko czy napewno chcesz abgrejdowac i poszlo po zabiegu
kompa nalezy wylaczyc nie resetowac
marek