Re: Pakietowe CDRW - jak?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 12:00:40 MET

On Wed, 13 Dec 2000 11:52:57 +0100, Roman Sąsiada
<katoda_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Jeszcze pytanie pod jakim programem było to nagrywane, jak pod DirectCD
>to na stronie Adapteca są UDFReadery, tudzież mam to na swojej stronie w
>dziale "Małe a przydatne"

Słusznie. Niestety nie pod DirectCD, ale pod programem o nazwie Prassi
abCD, dostarczanym wraz z nagrywarą Creative 8.4.32.

Oczywiście jeżeli będzie to problem - przestawię się na DirectCD i będę
używał tego UDF Readera. Z płytami nagranymi pod Prassi abCD reader
Adaptec'a niestety nie działa.

Z kolei Prassi abCD nie działa z WinNT i 2000 :(...

  Berberek