PCet nie wchodzi do trybu MSDOS i wiesza się

Autor: Arjano (arjano_at_wp.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 09:59:25 MET

Witam !

Mam komputer Optimus Prestige'98 (Pentium II, 64 MB, 4 GB HDD ...) Przez 2
lata pracował poprawnie na WIN'95. Teraz zainstalowałem mu WIN'98 i zaczęły
się kłopoty. Najpierw chciałem przekonwertować FAT na 32 bitowy - nie udaje
się (ciagle jest 16, w momencie gdy uruchamia się konwerter komputer się
wiesza). Odkryłem, że chyba nie jest to wina konwertera tylko komputera,
gdyż jak sprawdziłem nie da się poprawnie wykonać opcji "Zamknij - uruchom
ponownie w trybie MSDOS", bo komputer też się wiesza. Dodatkowo nie da się
normalnie zamknąć windowsów, bo zostaje na ekranie winietka "trwa zamykanie
systemu win 98" i komputer już wisi. Pozostaje reset i od razu wyłącznik
sieciowy. Jak już windowsy się odpalą to wszystkie programy (windowsowe)
pracują poprawnie.
Co to jest ? Jak z tym walczyć ? Nie mam dostępu do internetu (tylko
poczta), więc nie mogę szukać jakiś patchy, o ile sa potrzebne. Proszę
grupowiczów o pomoc.

Pozdrawiam
Arjano