Re: Chrome Orb

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 08:48:22 MET

On Tue, 12 Dec 2000 20:03:15 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Chrome Orb to wersja Golden Orba z innym zapięciem, zmniejszającym
>ryzyko uszkodzenia Durona i zaprojektowanym specjalnie dla procesorów
>Socket A.
Ale tez trzeba uwazac, bo sie b. ciasno zapina - u mnie plyta troche
potrzeszczala, myslalem ze socket wyrwe...
W sumie to po kilkukrotnym zdjeciu/zalozeniu GOrba sprawniej zakladalo
mi sie tegoz wlasnie.

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl