Re: Sterowniki do Forte Media

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 01:49:41 MET

> Owszem sa ale chyba nie do tego sprzetu o ktory mi chodzi
> (

SoundMAX (ew. ColorMAX) SP-801 ForteMedia 801 PCI 3D Sound Card
firmy A-MAX. Podałem ci adres strony producenta karty.
Forte Media FM801 to nazwa układu na którym oparta jest konstrukcja
karty. Może masz kartę innej firmy. Nie wiem czy są jakieś uniwersalne
(referencyjne?) sterowniki dla tego układu. Może lepiej poszukaj
strony producenta karty.

Wonder.