Re: MSI 815 vs ASUS CUSL2

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:07:32 MET

> Prosze o porade co wybrac ?
> Czy duzo sie rozni wydajnoscia, podkrecaniem od Asusa CUSL2 ?
> W krora lepiej zainwestowac czy poleciliscie by cos innego ?
> Przeznaczenie: win2k, sql 2000, oracle (czasem games) i takie tam podobne
> zastosowanie raczej do wlasnej nauki
> (losiu)
Mimo wszystko wybral bym ASUSa. Ta firma jest pewna i sprawdzona. Natomiast
PSI to wynalazek (moze nie najgorszy) ale jednak! Czy ktos wczesniej np. 3
lata temu slyszal ktokolwiek o PSI?????? Bo ja nie! Kupujac Asus'a to tak
jakbys kupil Sony, Panasonic...

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm