Re: Blagam POMOCY

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:36:57 MET

> Te 64mb pamieci jest dobre - u kumpil chodzi zajeb .
> Probowalem zresetowac ustawioenia Biosu na płycie
> , ale na mojej plycie ASUS P2L-B nie ma zworki do tego.
Pamiec napewno nie! Bylem uzytkownikiem dokladnie tego modelu i mialem 2x64
MB (66 Mhz) i chodzilo. Problem sie zaczal jak wymienilem jedna na 100 Mhz.
System delikatnie chodzil dziwnie. Ja bym poprawil grafe, moze procka jesli
nie pomoze to sprobuj wymienic na 66 Mhz!

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm