Re: LG Flatron 795

Autor: Irq (kwiatuszek_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 21:26:33 MET

Użytkownik "Tolo Pepper" <ToloPepper_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> monitor beznadziejny.
> za ta kase lepiej kupic cos lepszego (np. philipsa albo viewsonica)
> niz pakowac sie w przereklamowane LG.

no mi sie wydaje ze raczej nie masz pojecia o czym mowisz:))) LG Flatron to
jest kineskop nowej generacji - mozna by do niego porownac Sony (z
trinitronem) lub Nec'a (z chroma mask). A ty pewnie masz Philpsa w domu i
mowisz ze jest the best:))).
Flatron za te pieniadze jest duzo lepszy od zwyklych monitorow i jest duzo
tanszy od Sony'iaka, wiec oplaca sie kupic ten monitorek bo jest dobry:))
Jezeli chodzi o mnie to niestety nie mam LG Flatron ale bardzo chcialbym
miec:))))
Moja rada: Kupuj jak najbardziej flatrona:))

Pozdrowka Irq:))