Re: Zabezpieczenie dysku hasłem

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 18:10:04 MET

On Sun, 10 Dec 2000 16:24:16 +0100, Radoslaw Sokol wrote:

> Metoda niezależna od rodzaju komputera chyba nie istnieje.

poczytaj specyfikacje ata - jest tam cos o 'security mode' czy jakos tak.
w skrocie pozwala na zabezpieczenie dysku haslem, tyle, ze:
a) dysk musi to obslugiwac;
b) nie wystartujesz z tak zabezpieczonego dysku, chyba ze twoj
   bios to wspiera.

poza tym iirc ta metoda jest 'absolutna' - lepiej, zebys nie zapomnial
hasla.