Pr.antywirusowy-pomozcie!!

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 15:31:36 MET

mam pelno wirusow typu MTX ,warm ,ble ,ble.

Mam AVP ,ale nie moge ani usunac ,ani wyleczyc .
Program niby jest z licencja ,no chyba ,ze juz nieaktualna .Znajduje mi
wirusy,mam baze uaktualniona ,ale jak robie w zakladce albo usun
automatycznie albo lecz to on w ogole nie zastosowuje sie do tego.
MKs w ogole nie wynajduje :-((

Moze jest gdzies w sieci darmowa wersja jakiegos programu(moze byc taka
,kotra dziala chociaz kilka dni,albo nawet 1 dzien) >Chodzi o to ,zebym mogl
ten syf wyrzucic
,bo juz nawet nie dzial mi skrzynka odbiorcza i musze poczte czytac przez
www.

Pomozcie , please !!!