Jaki dysk, cd-rw i obudowa? - PILNE

Autor: Tomek Te vel Neas (moj.adres_at_email.znajdziesz.w.sygnaturce)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 14:14:49 MET

Witam,

1. Jaki wybrać dysk twardy w cenie do 1000 zł o pojemności 30-45 GB. Nie
zależy mi na szybkości, a raczej na niezawodności i ilości GB. Preferuje
Quantumy. :>

2. A jaki cd-rw? Tani i niezawodny, na szybkości etc. nie bardzo mi zależy.
Za ok. 700 zł.

3. Obudowa, raczej midi. Jeden warunek: musi być jak najcichsza. Design i te
sprawy nie mają dla mnie znaczenia. ATX. Najlepiej za ok. 300 zł, no do 400
powiedzmy.

Będę wdzięczny za pomoc. Przepraszam za niezbyt wyrafinowaną formę posta,
ale prawą rękę mam zabandażowaną, a samą lewą niezbyt wygodnie się piszę. ;]

--
 P o zdrawiam,
  <\ _