Re: Jaki długi może być kabel drukarki ?

Autor: Łukasz Sosnowski (sosna_at_mjcomputer.com.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:50:06 MET

Użytkownik Kiri <arturpas_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:9150du$n4e$1_at_slimek.man.lublin.pl...
> atramentowe do 3 metrów
> iglowe do 12 metrow

Hm, nie wiedziałem że są takie limity - mam podłączoną drukarkę atramentową
(Hewlett Packard 720C) przez 10 m kabel i działa bez żadnych problemów.
Co prawda w połowie połączenia jest switch automatyczny, ale on na 100%
nie wzmacnia sygnału - jest bez zasilacza więc nie ma nawet czym :).

--
Pozdrawiam,
Łukasz Sosnowski