HELP !!! Co wybrać: LG, Samsunga, czy Toshiba ???

Autor: Marceli (marceli_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:19:10 MET

Jestem na kupnie DVD i mam wielki problem, bo nie wiem który napęd wybrać:
1. LG 12/40x
2. Samsunga SD-612B 12/40x
3. Hitachi GD-7500BV 12/40x
Już prawie byłem zdecydowany na Hitachi, ale przeczytałem w PC World test i
piszą w nim, że jest to niezbyt nowoczesna konstrukcja, napęd jest
wolniejszy od innych tego typu napędów. Średnia prędkość odczytu to ok.
6,45x. Czas dostępu 95 ms. Plusem jest małe obciążenie procesora i cicha
praca napędu. Może ktoś z grupy ma doświadczenia z tymi napędami?
W związku z tym chciałem zapytać szanownych grupowiczów o radę w tej
sprawie.
Bardzo zależy mi na czasie !