Re: pasta pod procesor?

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 10:48:37 MET

Jarek <brachj_at_polbox.com> wklepał:
>czesc, pozdrawiam.mam pytanie, na ktore jak sadze uzyskam odpowiedz.ostatnio
>prawie poklocilem sie z kolega na temat montowania coolera na procesorze.ja
>mowilem, ze dobrze jest posmarowac procesor pasta termoprzewodzaca i dopiero
>nalozyc wiatraczek, on natomiast swtierdzil, ze nie ma takiej potrzeby, bo
>producenci wiatraczkow juz to zrobili. dotyczy to zarowno procesorow box jak
>i oem. Mowil, ze czytal na ten temat w fachowym pismie - niestety nie
>pamieta teraz w jakim. Mowil, ze w tym pismie byla mowa, ze nie ma takich
> [...]

Obaj macie rację.... większość coolerów, które ostatnio widziałem,
miała od spodu warstwę pasty. Jednak ja, nie będąc pewnym jej jakości,
zawsze ją ścieram i smaruję pastą kupioną w sklepie elektronicznym.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\