Re: sterowniki do LG 775 FT Flatron

Autor: Łukasz Sosnowski (sosna_at_mjcomputer.com.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 09:43:40 MET

Użytkownik Jarek G. <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych > Monitor to pewnie jest OK, ale w95b nie za bardzo
obsluguje USB - np.
> nie udalo mi sie podlaczyc aparatu cyfr. Ricoha (5500), a pod w98
> poszedl od razu...

Trzeba sprawdzic, mi oprogramowanie konfigurujace przez USB monitor
Philips 105B na Windows 95 OSR2 dzialalo bez problemu (z dogranym
usbsupp.exe czy jak mu tam bylo, czyli w sumie OSR 2.1 ;)

--
Pozdrawiam,
Lukasz Sosnowski