Re: Padnięty twardziel?

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 09:18:19 MET

Mam taki sam dysk twardy w kieszeni. Dzial jako master. Zauwazylem cos
dziwnego. Czasami chodze do kumpla z nim i jaj wkladam do jego kieszeni
(kieszen podpieta na master) to wykrywa go jako slave. Sprobuj pomieszac ze
zworkami, moze cos pomoze.
Pozdrowienia

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet