Re: sterowniki do LG 775 FT Flatron

Autor: lysyXXX_at_garbusy.org.pl
Data: Tue 12 Dec 2000 - 08:54:28 MET

Jarek <brachj_at_polbox.com> wrote:
: jak wyze. gdzie moge takowe znalezc?
: Pozdrawiam grupowiczow
: Jarek

Ja mam 795FT Plus i kupujac mialem nadzieje, ze z pomoca USB
i programiku na dyskietce bede mogl ustawiac sobie parametry monitora
z klawiatury. Zainstalowalem w koncu USB pod Win95OSR2 :-),
pospinalem wszystko, komp nawet widzi tego dodatkowego Hub'a USB,
co siedzi w monitorze (atk interpretuje pojawianie sie we wlasciwosciach
->MojKomputer->MenedzerUrzadzen->UniwersalnySzeregowyKontrolerSzyny
urzadzenia: "Ogolny koncentrator USB" obok "Glowny koncentrator USB"
i "Standartowy uniwersalny kontroler hosta typu PCI to USB".

Zainstalowalem ten programik i nic w zadnych wlasciwosciach nic nowego,
w katalogu gdzie ten programik sieci
"Program Files\USB Monitor" jakies trzy DLL'e, jakis *isr i nic
wiecej, zadnego exe, itd... Nie wiem czy ten monitor nie potrafi
byc sterowany przez USB, czy moja winda jednak nie obsluguje
prawidlowo USB, albo programik na dyskietce jest zwalony.

Ktos ma taki monitor?

P.S.
Oczywiscie na www.lge.pl i pl.lgserwis.com (czy jakos tak)
nie maja nic do USB, ani nowszych driverow do tego monitora.

--
Marcin Gebus  lysy<AT>garbusy.org.pl          _/_._.         .oOO
http://www.garbusy.pik-net.pl/garbusy.html   (o\__/o)....oooOOOOO