Viper 550 a win2k - Problem !!!

Autor: Krzysiek (klimiuk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 02:21:07 MET

MAm problem z karta viper550 . Posiadam plyte glowna na chipsecie intela bx440 , muzyke SB64 , karta sieciowa Realtek. I po zainstalowaniu grafiki jak wyzej czesto wiesza mi sie niezawieszalny system win2k :-)
 Kombinowalem jush ze zmana pamieci ale to nic nie daje , za kazdym razem jak uruchamiam gre pod opoengl to klops..
Zmienielem tez sterowniki i nicc.

Jezeli ktos mial podobny problem to prosze o Pomoc .
Najlepiej na priva . Z gory serdecznie dziekuje i Pozdrawiam .

Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl