Re: płyty główne ECS pod Durona

Autor: luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:37:03 MET

Użytkownik "mat" <matl_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał okazję zetknąć
> się z płytami pod Durona w/w firmy.
> Interesuje mnie szczególnie wasze zdanie na temat płyty
> ECS SOC-A K7VZA . Czy warto w nią inwestować ???
>

> Matti
> matl_at_kki.net.pl

Mam kolege ktory ma ww plyte i coz mozna powiedziec.Jest tania, dziala, nie
ma problemow(przynajmniej on nie ma) a chodzi na tym duron 600.Plyta ma 6
czy 5 PCI 1 AGP 1AMR 3xDIMM.W BIOSIE mozna teoretycznie ustawic szybkosc
magistrali ale raczej nie za bardzo to dziala bo juz na 107 Mhz system sie
wywala (przynajmniej u niego).A plyta ma tylko jeden kontroler Udma 66 i
jeden Udma 33.Nie ma mozliwosci zmiany mnoznika procka tak jak w asusie czy
tam w abicie.
Prymitywne domowe testowanie ( Sandra, 3d Mark ) nie wykazuje odchylen od
normy jezeli chodzi o wydajnosc zestawu na takiej plycie.Ja bym powiedzial
to tak ( a pierwszy raz zobaczylem plyte takiej firmy ) ze to zwyczajna bez
zadnych bajerow plyta na ktorej wszystko co ma dzialac dziala i ma
niezaprzeczalna zalete:jest naprawde tania, a mimo wszystko dziala.
I jeszcze jedno;na plycie kumpel ma wsadzona GeForce 256 i dziala.Sorry ze
tak ciagle dziala i dziala ale juz pozno i slow mi sie nie chce dobierac.
Jak masz jeszcze jakies pytania to chetnie odp.
P.S Ja tez chcialem zlozyc zestaw z Duronem malym kosztem ale jednak
wybralem Gigabyte'a.Co prawda qmpel na plyte nie biadoli ale wolalem miec
jakas sprawdzona firme.

Z pozdrowieniami Luka