Re: Tego jeszcze nie by³o: NEC Multisync 75F 17" ...

Autor: lijanek (lijanek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:08:04 MET

Zgadza siê NEC jest na Trinitronie a w³aœciwie na Diamondtronie(to taki
ulepszony Trinitron produkowany przez Mitsubishi) i z zasady dzia³ania
wynikaj¹ lepsze parametry(ostroœæ i stabilnoœæ obrazu)
kto mia³ wczeœniej inny monitor a potem Trinitrona wie o co chodzi.
Inni kupuj¹ np, przyznajê niez³e jeœli nie najlepsze z klasycznych
kineskopów Samsungi.a ci co ogl¹daj¹ reklamy kupuj¹ np.Flatrony i dziwi¹
siê,¿e im siê po jakimœ czasie kolory rozje¿d¿aj¹.
P.S.Profesjonalne monitory s¹ produkowane obecnie tylko na Trinitronach.
U¿ytkownik "Vetch" <free24_at_netsys.pl> napisa³ w wiadomoœci