Jak odczytać datę BIOS-u z pliku?

Autor: Jarek (xx1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 22:14:41 MET

Zassałem bios ze strony producenta mojej płyty (A-Trend 6320M10) plik nazywa
się 6320m10a.bin . niestety nie podano daty biosu w nim zawartego, czy można
jakoś ją sprawdzić przed akutalizacją? Nie chcę wgrać BIOS-u starszego niż
05.05.1999. Zwykły podgląd pliku nic nie daje, zrobiłem kopie zapasową
akutualnego BIOS-u i różni się ona od tego pliku z netu. Poza tym mam
jeszcze jedno pytanko dlaczego przy różnych ustawieniach biosu m.in takich
jego i zrobieniu kopii do pliku, pliki się różnią?