jak polaczyc dwa kompy???

Autor: EdiMan (bart73_at_poznan.multinet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 22:11:59 MET

Witam
mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic, chodzi o polaczenie dwoch
komputerow.
kompletnie nie znam sie na sieci i na laczeniu kompow wiec z gory sorki za
lameriade, pisze bo jestem zdesperowany, po kilkunastu probach itp.

moze po kolei
komp1. ma zainstalowana W98 i karte FastEthernet 10/100 PCI Lantech'a
komp2. to stara 486 z W95 na pokladzie, karta to FastEthernet 10/100 PCI
Realtek

do gniazd RJ-45 na tych kartach podlaczylem kabel z przeplotem.

na obydwu komputerach zainstalowalem:
- klient sieci Microsoft Networks
- Kontroler sieci Ethernet 10/100 oparty na karcie....
- NetBeui Kontroler sieci Ethernet 10/100 oparty na karcie....
- Protokol TCP/IP Kontroler sieci Ethernet 10/100 oparty na karcie....
- Protokol zgodny z IPX/SPX Kontroler sieci Ethernet 10/100 oparty na
karcie....
- Udostepnianie plikow i drukarek w sieciach microsoft networks
ponadto na komp1 mam modem i wystepuje dodatkowo Karta Dial-Up, a takze
dodatkowo NetBeui, TCP/IP i IPX

logowanie do sieci mam ustawione na microsoft network

nic nie mieszalem w opcjach

niestety kompy sie nie widza
tzn. loguje sie do sieci microsoft networking i podaje haslo "ppp"
komputery widza tylko swoje wlasne udostepnione pliki i drukarki tzn. kazdy
swoje, natomiast jeden nie widzi drugiego

teraz windoza strasznie dlugo sie odpala a jak chce zamknac kompa to
pokazuyje sie kocowy screen i komp sie zawiesza

pomozcie pliiiiiiz
EdiMan

PS:qmpel polecil mi przypisac mi IP i maske podsieci ale nic to nie dalo

moj adres bart73_at_poznan.multinet.pl