W jaki sposob dziala Sesion Selector (w zwyklym CD) ??????

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 22:20:11 MET

Mala zagadka.

W WinONCD 3.8 PE jest taki programik Session Selector.
Bardzo mnie on intryguje, bo pozwala na zmiane aktywnej sesji na plycie
nawet w zwyklym CD-ROM (nie trzeba miec nagrywarki !!)

Pytam wiec, o co chodzi ??????
W jaki sposob zwykly CD-ROM moze zmieniac cokolwiek na plycie ? Przeciez nie
moze zmieniac nic w TOC ?

Czyzby znowu sie okazalo, ze Windows ma kolejna "zaszyfrowana" przez
Microsoft furtke ?

Niech mi to ktos wyjasni, bo zdurnialem do reszty !!.

Pozdrowienia:
Adam Salamon