Re: nieznana karta sieciowa

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 21:53:49 MET

> mam taka karte- na ISA , na sledziu zlacza na skretke i BNC oraz dioda,
> karta chyba nie jest P'n'P - W98 jej nie wykrywa , a po
> odpaleniu Dodaj nowy sprzet znajduje "Zgodna z NE2000" tyle
> ze pozniej podaje komunikat ze zle dziala, nie ma wszytkich sterownikow
> itp.
> Glownu uklad scaloy ma oznaczenie: UK 0022.
> Moze ktos wie co to jest, jak to uruchomic ?
>
> Karta chyba jest ok. 5 letnia, i raczej sprawna - po wlozeniu
> dioda zapala sie podczas resetu kompa

poprostu chce oryginalnych steronikow
moze byc firmy genius lan
ich karty sieciowe przewaznie nie chcialy
chodzic na innych niz oryginalne sterowniki
ja mam tez karte sieciowa genius (ale nie uzywana
lezy w zapasie)
i duzo czasu zajelo mi znalezienie do niej steronikow
poszukaj na:
http://driverzone.com/
http://drivers.zce.szczecin.pl/

powodzenia