Re: ---===NORTON GHOST===---

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:47:51 MET

> Mam takie male pytanko, bawil sie ktos Ghost'em, jak to dzila, czy wogole
> dziala, na ile jest to pewne, czy potem za chwile nie trzeba formatowac
itd.
> itp.
> Z gory dzieki za posty
>
> BART

ja sie nim bawie codzienie w pracy
poprost mam na twardzielu wina 98 z kofiguracja plyt gl
wszystkich jakich mamy w ofercie
i sruuuuu instaluje wina w 2,5 minuty
jesli chcesz zrobic sobie to ze swoim winem
to musisz utworzyc druga partycje
albo zgrac ghosta na drugiego twardziela
no jeszce moze byc z cdromu
a pewne jest na na 100% gdyz ja jeszcze nie
mialem problemu
no jest jeden maly proble ghost jest na
szajsungu a asusy i jeszcze jakies plyty gl ( w tej chcwili zapomnialem)
nie chca botowac z szajsunga jak jest na slave
i w tedy trzeba z plytki ale to wina szajsunga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet