Odp: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Voyager (voyager46_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 06:27:33 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A338179.49342CE2_at_iname.com...

> Gwarantujesz? :-) W razie problemów pojedziesz i będziesz wymieniał
> niekompatybilny sprzęt za własne pieniądze? :)))

Jesli cos jest niekompatybilne z Pentium, to jest niekompatybilne z PC :-)
Intel od poczatku byl producentem procesorow dla blaszakow.

> Taaak, a na P3 nawet radiatora nie trzeba dawać pewnie...
Trzeba, ale PIII 500 nagrzewa sie po 6 godz. pracy do 42 st. C., a AMD -
72(!)

> Ja z kolei twierdzę, że z komputerami z procesorami AMD nigdy nie miałem
> problemów, bo sam je porządnie składałem, natomiast z komputerami z
> Intelami składanymi przez amatorów kłopotów miałem co niemiara...

Oczywiscie - amatorzy nie powinni sie zajmowac profesjonalnym sprzetem :)))

Pozdrawiam,

--
-=<VOYAGER>=-
Voyager46_at_interia.pl