The Windows Interface Guidelines for Software Design

Autor: bancerz (bancerz_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 17:09:13 MET

"The Windows Interface Guidelines for Software Design"
Wiem, ze to chyba nie ta grupa, ale mam pytanie, czy ktos z was wie moze
gdzie w sieci lezy ta ksiazka. Pytam sie bo slyszalem, ze byla dostepna
w postaci elektronicznej.
A tak nawiasem mowiac, na jakiej grupie powinienem zadac to pytanie ?
O odpowiedzi prosze na priva bancerz_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl