Re: CDROM

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 15:07:29 MET

Michał Młynarczyk napisał(a):

> a mój kumpel ma taki napęd już dobre 2 lata i jakoś mu działa
>
> -

Potwierdzam - kiedys mialem takowy (2 lata chodzil - poszedl do ludzi wraz z
kompem a szkoda ) Troche bywal czasem glosny ale czytal wszystko , nawet to co
innym bardziej renomowane nie lapaly - i mial jedna wielka zalete - bardzo szybko
sie rozpedzal - wkladalem plytke i juz. Wydajnosc jak na 24x tez nie byla zla.