Re: Ołtluk

Autor: Przemysław Ryk (fiku_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 12:09:22 MET

Ringing... Ringing... Connecting... Logging on... Transfering
data..."Ranger" <ranger_at_poczta.onet.pl> has written:
> Zamierzam definitywnie przeinstalować system, do tej pory odtwarzałem go
> z Ghosta, powiedzcie mi ludkowie gdzie ołtluk 3ma informacje na temat
> skonfigurowanych skrzynek dla wszystkich kont? Inaczej - co mam
> skopiować żeby nie musiec się bawić w żmudne dodawanie każdego konta
> osobno?

Który Outlook? Bo z wersji 5 wzwyż możesz wyeksportować ustawienia kont. W
rejestrze siedzą one w:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager]

--
Przemysław "Maverick" Ryk - webmaster
http://www.wsb.edu.pl; http://www.gamesarena.pyrland.pl/strategzone/