Druk z programów dosowych pod Winda

Autor: Roman Janczuk (roman_at_conexnet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:33:49 MET

Witam,

Mam nastepujacy problem, mianowicie uzywam jeszcze kilku programow dosowych
ktore nie potrafia drukowac w zaden sposob pod Winda na drukarkce GDi lub
sieciowej (mam printserwer ktory nie mapuje portu). Natomiast kazdy program
dosowy ma opcje druku do pliku i wiem iz sa programy ktore potrafia skanowac
taki katalog na dysku i z niego wysylac wydruki na drukarke. Czy moze ktos z
Szanownych grupowiczow mial kidys podobny problem i rozwiazal go
szczesliwie?;)

Pozdrawiam
Roman