Re: Jaki skaner wybrac do 400zl?

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 09:34:21 MET

Konrad Brywczyński napisał(a):

> ^^^^^^^^^
>
> Dlaczego przekreślasz SCSI? Pewnie, że będzie trudno - jeśli nie
> niemożliwe - za 400 zł, ale IMHO warto rozważyć dołożenie paru
> złotych za coś, co będzie dobrze działać.

Witam

Zdecydowałem sie na USB. SCSI jest OK, ale nie mam juz miejsca na plycie
na kontroler :) No i nie chciałbym przekraczac tych 400zl. Ide dzisiaj
porozgladac sie za Mustekami. Moze wpadne do MediaMarkt (ciekawe jakie
tam ceny maja w porownaniu ze sklepowymi).
A co do Primaxow, to rzeczywiscie, tak jak kolega wczesniej, odradzalo
mi go juz kilka osob. Nie bede wnikal dlaczego, po prostu go nie kupie.

Pozdrawiam
MrK