Re: Tunery tv: PixelView czy Aver

Autor: Robrom (robrom_at_cad.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 00:52:47 MET

"Pierre" <pkolt_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> co do kart pixel i aver: mialem obie i rzeczywiscie pixel wydawal mi sie
> troche lepszy, jesli chodzi o zgrywanie, ale aver wcale mu nie ustepuje.
> co do gubienia klatek: przy zgrywaniu w 1/2pal do MJPEG gubi tylko
pierwsze
> 2 klatki, potem zdarza sie czasem, ze zgubi jedna klatke na... 5 minut.

Witam!
Moze bys napisal cos wiecej - tez mam Aver, ale przy zgrywaniu PicVideo
MJPEG co-
dekiem mam wydajnosc rzedu 10-15 klatek w 1\2 PAL.

> poza tym averem zrzucam filmy w rozdzialce 640x480, 25fps. przy
rekompresji
> do divx musze tylko zrobic deinterlace i wyglada cacy.

Ha - a w jaki sposob zrzucasz w 640*480?
U mnie jedyne dostepne rozdzielczosci to 1\3, 1\2 i pelny PAL.

Cos mi tu nie pasuje - czyzbym mial cos zrabane? Chociaz watpie.
Moze najpierw sprzet - Cel566_at_850, 160RAM, Seagate 28G, ATA33,Win98.
Filmy zgrywam za pomoca AVI_IO lub VideoCapture(Stoik Software) z
jednoczesnym
kodowaniem do DivX. Przy 364x288 praktycznie 100% skuteczosc.
Przy 768x576 jedynie 15-17 klatek i to tylko przy palecie YUV(cos kolo
tego - pisze z pamieci:).
Co do zachwalanego VirtualDub'a , to u mnie ma on o wiele nizsza wydajnosc
przy
zrzucaniu niz powyzsze programy - ale do obrobki video jest swietny.

Pozd.
Robert Raducki