Re: Jak zamowic z K&M Elektronik??

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Dec 2000 - 08:13:25 MET

> Czy ktos wie w jaki sposob mozna zamowic cos do Polski z K&M? Kiedys
> widzialem na liscie posty ludzi, przez ktorych mozna bylo cos zamowic, ale
> nie mam obecnie zadnych emaili itp. Jak ktos ma info to z gory dzieki.
>
> tom

Nie wogóle problemu z przywiezieniem czego kolwiek (przywiozłem cały komputer
bez Karty dzwiekowej i stacji dyskietek w kwietniu - miesiąc temu monitor 19
cali - o ok 800 PLN taniej niż w Polsce - pozatym jest u nas b. trudny do
dostania). A propo K&M Elektronik nic nie zamówisz do Polski NIczego ci nie
wyślą poza Niemcy - Wiem coś o tym! Ponadto żadna poska firma kurierska nie
przywiezie ci nic z zagranicy jeśli będzie to od osoby prywatnej do osoby
prywatnej (jedynie z firmy do firmy) Związanie jest to chyba z jakimiś
przepiasami podaj UE. I jeszcze jedno W Koloni jest znacznie lepszy i tańszy
sklep (hurtownia) w której osobiście kupowałem.
NApisz na: adadur_at_poczta.onet.pl
Powiem ci jak b. tanio toś sprowadzić (bez wyjeżdzania do niemiec) i co ważne
taniej kupić niż w KM Elektronik