Re: Karta dźwiękowa

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 03:36:47 MET

> Czy jak sobie zainstaluję płytkę Sound Blaster ( jakaś nowa) a mam kartę
> muzyczna starą : Sound Blaster 16, to czy beda konflikty?...Na tej
> płytce są drivery i fajne dźwięki na wiele instrumentów oraz MP3 a moja
> karta jest bardzo "uboga"...

Jeśli dobrze zrozumiałem, chcesz zainstalować sterowniki i oprogramowanie
od nowej SB(64, Live?) do starego SB16? Nigdy tego nie próbowałem, ale nie
sądzę aby taka sztuczka się udała. Twój SB16 jest zdaje się na ISA, a nowa
karta pewnie na PCI. Mają też inne układy do obsługi dźwięku i inne
możliwości. Tak więc lepiej tego nie instaluj, bo tylko namiesza Ci
w systemie ;)

Pozdrowienia.
Wonder.