Re: Monitor CTX

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 02:04:52 MET

Lark napisał(a):

> Jeżeli wykrył Monitor PnP to jest ok i nie trzeba nic zmieniać.

PnP to jeśli chodzi o kolory...taki wykrył...Mój ( u mnie w domu) LG
Studioworks też tak wykrywa ale jako monitor dodatkowo wykrył, że to jest LG
Studioworks.
W Windowsach jest do wybrania spora liczba monitorów CTX ale ni diabła akurat
tego co trzeba :-(

> A propos
> bańkowatości, jezęli kineskop to trinitron to kwestia odświeżania,
> rozdzieczości i ustawienia OSD (jest naprawdę najczęściej możliwe dobre
> wykalibrowanie, tylko trzeba trochę posiedzieć).

Tak, tu chodzi o wykalibrowanie ale ja nie miałam już cierpliwości : u mnie
są normalne pokrętła a w tym CTX jest inaczej...Powiedziałam siostrze, żeby
sobie poprosiła do tego monitora jakiegoś informatyka- stwierdzi przynajmniej
czy monitor nie jest wadliwy...dzisiaj był u niej sąsiad informatyk i
"gimnastykował" się z tym ustawieniem beczułkowatości okienek całe 35 minut!
:-DDDDDD...Ale przynajmniej ustawił :-)......Uffffff

Pozdrawiam

Kaja