Re: Kręcenie Durona 700

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 22:54:51 MET

Hi,

Bartek Gliniecki wrote:

> Jak wygląda sprawa kręcenia Durona 700 Mhz?

Ja osobiście bez najmniejszych problemów podkręciłem takiego szyną do 735 MHz :)
Nie miałem ochoty bawić się w odblokowywanie go...

> Czy po podkręceniu do 900 Mhz
> system jest stabilny, czy nie ma blue-screenów?

To zależy od jakości chłodzenia, klasy płyty głównej oraz dokładności
testowania stabilności komputera po podkręceniu.

> Czy trzeba jakichś
> specjalnych wiatraczków, czy można zostać przy standardowym?

Zależy, jaki masz ten standardowy. Ogólnie bardzo ważny jest radiator (gęsty)
oraz wysokowydajny wiatraczek. Na grupie niedawno była dyskusja na temat
wiatraczków do Duronów. Dość wydajne są np. zestawy typu Chrome Orb (duży,
dobry radiator z wydajnym wiatraczkiem, specjalnie dla Duronów, niestety
cena około 70 zł).

Oczywiście podkręcenia dokonuj stopniowo, zwiększając mnożnik co 0.5 i
sprawdzając, czy komputer jest stabilny i jak wygląda wzrost temperatury
układu.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |