Re: nagrywarka Philips x2

Autor: Pawel J. (biogen_at_cryogen.com)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 21:37:48 MET

On Sat, 9 Dec 2000 19:45:04 +0100, "Adam" <dkn_at_poczta.fm> wrote:

> Od ponad 2 lat mam nagrywarke Philips 3610 (x2). Ostatnio zaczela mi n
>iszczyc plytki tzn nie nagrywa poczatku - zostawia puste miejsce. Jaka moze
>byc przyczyna ? Nagrywam na plytkach TDK cardflex.
>
>dkn_at_poczta.fm

sprobuj ja dokladnie przeczyscic ( mechanizm i optyke ), przesmaruj
prowadnice jakims dobrym smarem do precyzyjnych mechanizmow, jezeli to
nie pomoze to najprowdopodobniej juz "umiera"
Ja mam wiekowego Philipsa CDD2000 ( straszny szajs) i musze taka
procedure robic srednio co pol roku bo inaczej mi notorycznie "wywala"
plytki.

Pozdrawiam Pawel J.
biogen_at_cryogen.com