Problem z zasilaniem

Autor: Siemek (siemek_at_free.kam.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 16:19:37 MET

Ok mam taki dziwny problem, a mianowicie przy starcie compa pojawia się
wykrzyknik w check system health, gdy zaglądam do biosa to mam +5 V Fail.
Wszystko uruchamia się normalnie, nie mam też żadnych tajemniczych zwisów i
niebieskich ekraników, po prostu ten wykrzyknik przy uruchamianiu.
Sprawdzałem wszystkie kabelki i połaczenia i wszytko wydaje się w porządku.
Czasami też gdy komp pochodzi dłużej i rebootuje go to wszytko jest OK(to
znaczy nie pojawia się ten cholerny wykrzyknik). Niech mi ktoś to
wytłumaczy.