Monitor CTX

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 18:28:49 MET

Moja siostra kupiła sobie komputer i oddzielnie monitor CTX 15 cali.
Nie dostała w sklepie do tego monitora dyskietki z driverem a w WIN98
nie ma do akurat tego monitora sterownika ( na karcie gwarancyjnej jest
napisane, że to jakiś V 2...więcej nie pamiętam).System Windows ustawia
ten monitor na "standardowe typy monitorów" i to mnie denerwuje, bo
powinien wykryć ten monitor co trzeba...Czy powiedzieć siostrze, żeby
się domagała w sklepie dyskietki z driverem do tego monitora?
Poza tym nie można ustawić jak trzeba okienek- wszystko jest jakby
wygiete, czy baniakowate i nie mam już cierpliwości.

Pozdrawiam

Kaja