problem z DIALOGIEM i 0202122

Autor: kuba likus (kuba_at_pocztaXXX.fm)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 17:44:27 MET

hej ,

kilka dni temu przeszedlem z TPSA do Dialogu, ale poniewaz zdecydowalem
sie (przynajmniej na razie) nie oplacac uslugi ryczaltowego dostepu do
sieci, jestem zmuszony do korzystania z dial-upu TPSA czyli slawnego
0202122.

i tu bardzo przykre rozczarowanie -- dokladnie od chwili przejscia do
dialogu polaczenie z internetem przez 0202122 stalo sie prawie
niemozliwe... czasami dopiero po kilkunastu probach udaje mi sie
zalogowac do sieci... komputer wyswietla wszystkie mozliwe rodzaje
bledow od "619 - okreslony port nie zostal podlaczony", poprzez "zdalny
komputer nie odpowiada" az po (najczesciej) "718 - uplynal limit czasu
oczekiwania na prawidlowa odpowiedz od komputera zdalnego"... czasami
rozlacza mnie juz podczas samego procesu negocjacji, ktory jest bardzo
dziwny i dlugi (wysluchuje go przez glosniczek modemu od wielu lat)...
najczesciej dzieje sie to podczas weryfikacji nazwy uzytkownika i hasla
(blad 718), czasem po uwierzytelnieniu nie jestem rejestrowany w
sieci...

moze wystarczy jakas modyfikacja skryptu logowania dopuszczajaca dluzsze
oczekiwanie na odpowiedzi od komputera zdalnego?

czy ktos ma jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje? uzywany sprzet to asus
p2b-f bios 1012, celeron 300a_at_450, 128 mb ram, modem pentagra omen 56i,
system operacyjny to win2k pro pl...

gdyby kogos interesowal dziennik modemu, to jest on dostepny pod adresem
http://www.strony.poland.com/kubalikus/modemlog.zip

dzieki i pozdrawiam

kuba

Kuba Likus
http://www.kubalikus.prv.pl
"lose me... hate me... smash me... erase me..." NIN