Re: Przyspieszenie komputera cz II

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 15:45:11 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Oczywiście. VIA 4in1 jest tylko wymagany dla graczy, bo zdecydowanie
> poprawia obsługę AGP. Natomiast komputer nie wyposażony w kartę graficzną
> AGP lub wykorzystywany tylko do grafiki 2D bez problemu chodzi bez VIA
4in1.
> Pomijam już Windows NT 4.0, w którym zupełnie _nic_ nie trzeba instalować
> w komputerach z chipsetem VIA (wręcz po prostu nie ma pakietu 4in1 dla NT,
> jest tylko sterownik IDE, który wcale nie jest lepszy od standardowego)
> , żeby chodził idealnie.

..a nieprawda ..zainstaluj czysta winde i zapusc sandre ..potem 4in1 i znowu
sandre ..i cio ? ramik 2x szybciej .. procek o 20-30% .. Co do Hdd to 98se
ma swoj ster i twierdzi ze on jest dobry ..myslalem ze wiem lepiej ... i sie
pomylilem ;o)))) co zaowocowalo happyBlue blee , teraz jst dobrze w polowie
, niby znowu drivek z 98se ..ale te dwa co sa od kanalow twierdza ze sa z
12.costam.2000 ;o) i HdTach sie nadal wywala ;o((

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855