Re: problem z komp.

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 15:02:24 MET

> mam taki problem:
> komp wiesza sie gdy proboje odczytac cd z cd-rom
> lub nagrywarki
> na moment pojawia sie spis zawartosci plyty i nastepuje
> reset (bios, test pamieci ....)
> po takim resecie przy uruchamianiu komp. zawiesza sie
> przy inicjacji kontrolera SCSI
> jak wcisne RESET to juz sie normalnie uruchamnia
> nie jest to chyba problem sprzetowy bo pod DOS (wiersz
> polecen) cd normalnie czyta
> nie pomogla reinstalacja systemu
> win 98

Ja tez mialem straszny cyrk na ASUS CUSL2! IMO tez wydawalo mi sie ze to nie
jest problem sprzetowy. Instalowalem na zmiane Win ME i Win 98. Nawet
updatowalem BIOS. Pozniej chyba po kilkunastu godzinach i wielu
zlozeczenstwach, wylaczylem PnP i ustawilem recznie przerwania. Pomoglo
tylko ze braklo mi wolnych przerwan!!

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm